ellinorsmarcusson

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Ellinor Marcusson - 29 juni 2013 23:53

Hejsan jag tänkte visa vad jag har fått från en giveaway och köpt från en marknad jag kommer skriva priserna där nere. Så nu börjar jag!

Giweaway priserna:

           

Priserna:

En bikini , en brun utan sol , ett bodylotion , ett isadora mini läppstift , en tvål från the body shop & tre nagellack ( jag gav bort ett till mamma för jag hade den färgen, ett mörkt turkåst , ett beigt & ett vitt )


Marknad inköp:

     

Inköpslista:

Ett O.P.I nagellack oanvänt 10 kr

En parfym ( So sinful ) 20 kr

Parfym ( so date ) 20 kr


Det var allt för mig idag. Ska till landet idag också då efter som det är söndag nu. Men puss och kram!

Av Ellinor Marcusson - 29 juni 2013 00:55

Jag ville göra en liten novell inte så lång för att jag har super tråkigt. Så nu kör jag:


Regnet plaskade ner för gatorna när jag gick där. Mitt paraply hade sjunkt ner ganska mycket av vattnet. Jag höll en ica kasse som var full av massa tunga saker. När jag tittade upp stod det en mörk gestalt framför mig. Man såg inte ansiktet så bra för gestalten hade på sig en svart rock och ett mörkt paraply. Jag skymtade ett ansikte under lite under rocken. Gestalten stod bara stilla och börja plötsligt sakta höja ansiktet. Jag fortsatte gå en stund , långsamt bara några få steg innan jag stannade. Jag tittade ner i marken en stund och sedan upp på dig. Du , dig som var gestalten var nu en kille som hade ett ''perfekt'' ansikte som många tjejer skulle säga. När du tittade upp såg man även att du hade mörkblont hår. Du tittade mot mig rakt i mina ögon. Jag tittade ner och fortsatte gå men sakta , så som han. Han stannade en meter från mig och tittade upp igen. Det första jag såg var hans ljusgröna ögon som var klara. Han tittade på mig och log innnan han gick förbi igen med snabba steg och tittade ner. När han hade gått tjugo meter tittade jag bak, på honom och han mötte min blick med ett flin. Jag log lite och gick....


Asså mobba inte min novell nu den var skit dålig. Aja skriver mer sen , hedå :D

Av Ellinor Marcusson - 29 juni 2013 00:35

Hej hej. Sitter just nu och chattar med en bloppis på kik för att jag ska kanske köpa en sak av henne idag. Jag har anars skit tråkigt och letar efter bloppisar u Uppsala. Aja längar till senare idag!

Presentation


Tipsa och fråga:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards