ellinorsmarcusson

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Sommarlov

Av Ellinor Marcusson - 28 juni 2013 18:07

Ja det är så att det är sommarlov , Jag har gått på en teater kurs denna veckan... Vänta lite jag glömmde säga hej. Okej jag har inte bloggat något alls!!! för sommarlovet. Jag är så ledsen men har så klart inte hunnit. Jag har vunnit en giveaway så jag kommer att visa det imorgon för jag får mina saker imorgon då :D. Jag kommer blogga 2 gånger i veckan nu då när det är sommarlov. Minns 2 gånger i veckan. Aja hoppas att ni har haft det bra. Tänkte lägga ut några bilder som min kompis Thilde tog på mig dagen då när vi fick sommarlov.

        Så det här är bilderna hoppas ni gillar dom

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Marcusson - 3 september 2013 07:14

Hejsan , Nu har typ två veckor av skolan gått så nu kan jag börja blogga igen för nu har jag fått in som en rutin! Idag ska jag och hela min klass till fjällnora och sova över. Det ska både bli kul och inte kul , Fördelen är väll att vi umgås och har...

Av Ellinor Marcusson - 30 juli 2013 13:32

Hejsan jag undrar om någon kan ett bra videopogroam redigering sak! Behöver ha det till min youtube kanal! Just nu har jag windows saken. Haha , Någon som vet får gärna kommentera eller nå mig på min gmail - marcussonellinor@gmail.com. ...

Av Ellinor Marcusson - 29 juli 2013 21:59


 

Av Ellinor Marcusson - 29 juli 2013 21:21

Hejsan idag har jag shoppat, det finns mer på min yotube kanal: ellinor marcusson. Där visar jag vad jag har köpt, bye <3 ...

Av Ellinor Marcusson - 28 juli 2013 16:57

Hejsan , idag har jag vart på en liten utflyckt , köpte inget men jag ville bara göra ett litet inlägg, kom ihåg att följa mig på youtube för en giveaway! Det är bara att skynda er. nu ska jag ta en macka så bye ...

Presentation


Tipsa och fråga:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards